ONBOARDING E-BOOK
Új munkatársak beillesztésének feladatai 95+5 pontban
ONBOARDING
Megtartó vezetőként a legfontosabb feladatunk az új munkatársak megfelelő szervezetbe illesztésében van.
Ezt a tudatos és tervezett beillesztési folyamatot nevezzük onboardingnak.
Manapság egyes szektorokban éves fluktuáció mértéke a 20-30%-ot is eléri. Ennek a fluktuációnak arányaiban nagyobb része történik az új munkatárs alkalmazásának első időszakában.
Ha a jobb munkaerő megtartásra keresünk megoldást, akkor nem kérdés, hogy ez az időszak, vagyis az onboarding napjai, hetei és hónapjai kulcsfontosságúak.
Sok-sok szervezeti tapasztalat, a Megtartó Vezető tréningünk résztvevőitől származó ötletek és persze a meglévő HDTeam ügyfeleink kérdései indítottak arra, hogy csokorba gyűjtsük azokat a szervezeti, vezetői tennivalókat, amelyek a beillesztés folyamatában segítik az új munkatársadat az „otthonra találásban”.
7 időszakra és azon belül 5 témára bontva találhatók a tennivalók és szempontok, amelyekből saját szervezetedhez, az adott munkakör sajátosságaihoz illeszkedve tudod összeállítani saját beillesztési – onboarding folyamatodat.
Haladóként PRO tippeket is találsz az egyes fejezetekben!
Mit találsz az e-bookban?
- 25 oldalnyi információt,
- 95 időszakra és témára bontott feladatot,
- 5 PRO tippet,
Ezek segítenek abban, hogy a plusz ötleteid és a céges sajátosságaitokból adódó kiegészítések révén saját onboarding tervet alkoss.
És ha úgy érzed, hogy az onboarding e-bookban található ellenőrző listán túl is szükséged van segítségre, akkor csak egy kattintásra vagyunk tőled!
ITT TÖLTHETED LE AZ INGYENES, 25 OLDALAS E-BOOKOT.