Szakértő trénereink

Vállalati és open programjaink vezető trénerei, akik a program eredményeit garantálják.

Trénerek

Szervezetben és szervezetekkel dolgozó pszichológusként, trénerként a HR folyamatok széles skálájára van rálátásom.

Sok esetben jól beazonosítható a tréningeken tapasztalt „tünet” mögötti vállalati működésmód.
Viszont azt is látom, hogy ezeknek a működésmódoknak a visszajelzésével, tudatosításával, illetve a kapcsolódó készségek célirányos fejlesztésével jobbá lehet tenni a szervezeti létet.
A vállalati működés egyik legfontosabb eleme a vezető viselkedése, a vezetői kultúra.

A megváltozott munkaerőpiac még inkább felnagyítja ennek fontosságát, illetve az előző évtizedekhez képest másfajta vezetői működésmóddal lehet a korábbi jó eredményeket megtartani, vagy növelni.
A Megtartó Vezető programmal ennek a másfajta vezetői mintának a megerősítését támogatjuk.

Szakmai előzmények:

Részt vettem több cégnél a vezetői képzési rendszer kidolgozásában és működtetésében.

Vezettem szervezeti változást támogató workshopokat, facilitáltam belső vezetésfejlesztési, teljesítményértékelési, illetve ügyfélkapcsolati projekteket és közreműködtem közép- és felső vezetők kompetencia alapú képzésében, egyéni fejlesztésében.
Számos, vezetők, illetve munkatársak, pl. értékesítők, operátorok, projektmenedzserek, kiválasztását és fejlesztését célzó programot vezettem, illetve vettem részt bennük szakértőként.

A projektek a kompetencia leltár megbízókkal történő összeállításától az interjúkon keresztül a fejlesztési terv kidolgozásáig és annak megvalósításáig terjedtek.
Gyakorlatot szereztem Assessment és Development Center programok kidolgozásában, a folyamat lebonyolításában.
Trénerként az általam preferált tréningtípusok: Vezetői kompetenciafejlesztő tréningek, Asszertivitás, Konfliktuskezelés, DISC alapú kommunikáció.
Fontosabb Megtartó Vezető referenciák az elmúlt időszakból:
Ibiden Hungary: Középvezetői fejlesztési program kidolgozása és megvalósítása,
Duna-Dráva Cement: Vezetésfejlesztési program összeállítása és megvalósítása
Magyar Telekom: Középvezetői fejlesztési program, középvezetői coaching

Hámori Fruzsina

 

Már a 2000-es évek elején részt vettem olyan Call Center klub beszélgetésen, ahol a vállalatvezetők, HR vezetők arról folytattak eszmecserét, hogy mennyibe kerül egy új ügyintéző munkába állítása. Ezt akkor 500 ezer és 1 millió forint közötti összegben határozták meg – ma valószínű ez a többszöröse.

Közel 20 éve dolgozom trénerként és coachként multikulturális szervezetekben. Alkalmazottként volt lehetőségem nemcsak az adott kérésekre, hanem figyelve a piaci folyamatokat, a leendő igényre is reagálni. Már a 2000-es évek elején részt vettem olyan Call Center klub beszélgetésen, ahol a vállalatvezetők, HR vezetők arról folytattak eszmecserét, hogy mennyibe kerül egy új ügyintéző munkába állítása.

Ezt akkor 500 ezer és 1 millió forint közötti összegben határozták meg – ma valószínű ez a többszöröse-, és már ott azon gondolkoztunk közösen, hogyan tartható meg tartósan a jó kolléga.
Ma 2018-at írunk. A megváltozott piaci helyzetben még inkább felértékelődött a munkaerő, és szükség van olyan folyamatokra, képzett vezetőkre, amelyek és akik segítségével sikerül minél alacsonyabb fluktuációval tartósan eredményesen működtetni a vállalatokat.
A Megtartó Vezető programmal ennek a folyamatnak a támogatása a célunk. Segíteni szeretnénk abban, hogy legyen lehetőség a meglévő folyamatokat végig gondolni, esetleg újakat létrehozni, illetve megnézni, hogy milyen vezetés mellett maradnak meg, és dolgoznak hatékonyan a különböző generációjú munkavállalók.
Szakmai előzmények:
Szakértőként vettem részt több nagyvállalati környezetben vezetőfejlesztési koncepció kialakításában, a programok összeállításában, és megvalósításában.

Tartottam szervezetfejlesztő tréningeket, workshopokat felső és középvezetőknek, teamleadereknek, munkatársaknak. Érdekes feladat volt vezetői talent programhoz a képzési koncepciót összerakni és azt megvalósítani.

Mentor képzéssel és kiválasztással segítettük az új munkatársak beillesztését multinacionális környezetben.

Több kiválasztási (AC) és fejlesztési (DC) programot készítettem elő, és valósítottam meg másokkal együtt.

Részt vettem vállalati kultúra változáshoz kapcsolódó több éves program kialakításában és megvalósításában.
Trénerként preferált tréning típusok:
Vezető fejlesztő tréningek, Szervezetfejlesztő workshopok, Asszertivitás, Együttműködés és konfliktuskezelés
Fontosabb referenciák az elmúlt időszakból:
CIB vezetőfejlesztési koncepció, talent és mentor program összeállítása, megvalósítása
Budapest Bank hálózati vezetőfejlesztési koncepció összeállítása és megvalósítása, vezetői coaching
Training360 Szervezetfejlesztő WS, Mentor képzés, vezetői coaching
IBM Lab Felsővezető kiválasztási (AC) program
Magyar Telekom: Középvezetői fejlesztési program, középvezetői coaching

Kiss József

 

Több mint 85%-a a megkérdezett embereknek motiválatlan a munkájában, 42%-a kiégettnek, 37%-a holtvágányon érzi magát, 45% belső felmondásban él és kétségbeesetten más munkát keres. (Harris Interactive Research)
Ennek leküzdése valamennyi vezető számára embert próbáló feladat.

Több, mint 25 éves értékesítési, vezetői (és értékesítési vezetői…) pályafutásom során működtem közre nem is egy kereskedelmi cég sikeres felépítésében, jártam végig a multik „ranglétráját”, dolgoztam magyar és külföldi tulajdonú cég vezetőjeként, használtam azokat az eszközöket, amelyekre a Megtartó Vezető programban is támaszkodunk és nem utolsósorban találkoztam „élesben” azokkal a kihívásokkal, amelyekkel bármelyik vezető találkozhat.

Szakmai pályafutásom elején egy nagy debreceni élelmiszeripari vállalat kereskedelmi és marketing munkatársaként kezdtem. A lehető legjobb iskola volt ahhoz, hogy az értékesítés, a külkereskedelem, a marketing sok területét „élesben” megismerjem.
A cég leszálló fázisát szerencsére már nem kellett megélnem, mert lehetőségem nyílott az akkoriban gombamód szaporodó pékségek egyikének vezetésére. Igazán tanulságos és eredményes időszak volt. Nagy kihívás egy termelőüzem menedzselése, erre már akkor rá kellett jönnöm. Itt találkoztam először azzal a felelősséggel, hogy emberek és családok munkája, megélhetése függ attól, hogy vezetőként jól végezzük a dolgunkat. Nem kis teher…
Ezt követően a Győri Keksznél a kereskedelmi területnek nem igazán volt olyan része, amibe 7 év alatt ne kóstoltam volna bele. Szerencsésnek mondhatom magam, hogy meglehetősen izgalmas időszakban irányíthattam különböző szinteken és munkakörökben az értékesítési tevékenységet.
Sok év után egy édesipari cég marketing és kereskedelmi igazgatójaként részese lehettem egy magántulajdonban lévő hazai vállalkozás külföldi kézbe kerülésének, elsőszámú értékesítési vezetőként menedzselhettem a tulajdonosváltással együttjáró változásokat a vállalati kultúrában, a kereskedelmi módszerekben, az értékesítési stratégiában.
Az így megszerzett vezetői és kereskedelmi ismeretek hasznosításának legjobb és legizgalmasabb módja volt egy külföldi tulajdonban lévő, teljesen új kereskedelmi cég felépítése a nulláról a komoly beszállítói pozíciókkal és a teljes országot lefedő értékesítői csapattal bíró piaci pozícióig. Itt elsőszámú vezetőként tapasztaltam meg azt, hogy milyen a „gólvonalon állni”, és, hogy milyen komoly erőfeszítéseket igényel a már akkor is meglévő fluktuációs problémák kezelése.
A HDTeam 2001-től íródó története során sok-sok nagy és még több kisebb cég esetében volt és van módunk arra, hogy a működésük fejlesztéséhez, a cégen belüli kompetenciák erősítéséhez hozzájáruljunk. Ehhez én leginkább az Innermetrix Megtartó Vezető riportja és az értékesítés-fejlesztési programok révén járulok hozzá közvetlenül.

Rugalmas megvalósítás

A képzések megvalósítása sem időhöz, sem helyhez nincs kötve. Egyéni résztvevők számára open tréning formában, szervezeteknek belső képzés keretében elérhető.

ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA

A tréningek eredményességét az eddigi elégedett résztvevők visszajelzései is igazolják, de elégedettségi garanciát is vállalunk.

INGYENES KONZULTÁCIÓ

A fejlesztési folyamat megkezdése előtt ingyenes konzultációt biztosítunk annak érdekében, hogy a tréning valóban testreszabott és hatékony legyen.

CÍM

1221 Budapest, Péter Pál utca 140.

TELEFON

+3630-5525697

EMAIL

info@megtarto-vezeto.hu

Fejlesztő vezető teszt

Vidd magaddal ezt az ingyenes vezetői tesztet!

A felmérés nem online, az eredményeidet csak Te fogod látni!

Köszönjük! Az email címedre elküldtük a vezetői felmérést.